BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

jueves, noviembre 09, 2006

Això ni al Bulli


Ei!!!! Bon dia!!!!. Només dir-vos que tant l’apoderat com la nena tenen raó, el premi per al guanyador/a del concurs és un dinar o sopar a casa meva i............si voleu saber qui us cuinarà, mireu la foto. Es diu Pantuflu Folk. Ell ens cuinarà la millor amanida de cigrons del món!!!!!!!!!!!!! Apa animeu-vos.
PD: segons a escollir....

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Sort que l'embut (groc, que ya manda huevos) que hi ha penjat a la paret no te l'has posat al cap, perque sinò eres clavadet a una escena de "algú va volar sobre el niu del cu-cut". Neng, que sàpigues que ara ja és segur que el premi quedarà desert. Quina infància més dolenta deus haver passat... Encar que, si tú goses atrevir-te a penjar tal foto, em sento amb total llibertat de posar alguna de la meva col.lecció privada i que volíes mantenir en l'anonimat. "Arriers som i en lo camí ens trobarem..."

16:31  
Anonymous Anónimo said...

a qui tingui l'estòmac d'anar-hi... porque hay que tenerlo!!!...li recomano la cua de rap... uuummm... boníssima... és tan, però tan fresca... que de vegades pots tenir la sensació de què es mou i tot... però un consell Sr. Pantuflu Folk... no la facis molta estona... l'últim cop va quedar massa dura...

18:50  
Anonymous Anónimo said...

Company!!!!!!!!!!!! A veure quan convides els teus ex-companys de curro a un menjar d'aquests???? Ya te vale.

Lladorssssss

08:57  

Publicar un comentario

<< Home