BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

miércoles, noviembre 22, 2006

Amb vosaltres....quan i a on?


El folk no ha mort companys, d’això podem estar ben segurs, i em fa l’efecte que te corda per estona. En un cap de setmana a on tothom arriba a temps i com per art de màgia, després del concert...el més important no és que se’ns faci de dia sinó COM se’ns fa de dia.....amics, sobren les paraules. I el cantant de Barricada....no us va recordar en Bob Dylan??.......ei, si tancaves els ulls. Després de tot i encara que sembli mentida........no me he hecho nada!!!! A la teva salut Coronel!!!!

1 Comments:

Blogger C.M said...

A mi hem recordava més al God Dylan el bataca de Barricada.

14:27  

Publicar un comentario

<< Home