BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

viernes, noviembre 24, 2006

.........com el full a on ho escric


Haig de demanar sinceres disculpes al sisè component de la banda i que no coneixeu encara perquè no apareix en l’apartat homònim de la web. Es tracta.....atenció......de “la llibreta” que em va regalar la Montse Sans amb els millors desitjos del món per que m’ajudés a escriure. Sempre m’acompanya (al igual que el mocador de roba) arreu i ja fa un temps que hi escric les idees. Així doncs, aquí us la deixo. El que hi veieu és la caòtica manera de treballar del que us escriu, la cançó es titula INIL.