BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

miércoles, diciembre 13, 2006

Aquí està la prova!!!!


Després de moltes veus amagades demanant-me proves de que el concert de cantautor amb Theremin no era un operació de “màrketing”, aquí teniu la prova!!!! El gran Cristian va ser prou valent per fer-ho. No és un Theremin qualsevol, és una creació del Geni Barri i si algú vol que es repeteixi, només ho heu de demanar......... Ah, Gràcies al Pere per fer totes les fotos aquell dia, n’he vist poques però són espectaculars, jutgeu vosaltres mateixos, clar que el que és guapo.....Un petó Cristian, carinyu!!!!

1 Comments:

Blogger C.M said...

De aventura en aventura amic. Gracies per donar-me l'oportunitat d'expressar-me. Hi tornem amb el que bonament es tingui quan fagi falta. Un petó i sort amb la Gravació. No sabia que era a Sonostil! Sort. Ja farem alguna visita amb gominoles. Petons i abraçades.

19:22  

Publicar un comentario

<< Home