BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

viernes, diciembre 15, 2006

viento en popa??.......no hay mas velas


La setmana que ve gravarem la nostra primera maqueta, la Tanglewood ja està a cal metge, les harmòniques en remull i el pròpolis esgotat a totes les farmàcies. Però el més important de tot és que no estarem sols, ens acompanyaran, si no passa res.......... El Rober (per donar-hi màgia) el Dídac (uff, a respirar) la Gemma (ai ai ai.....) l’Andrea ( encara que sembli curiós, serà ella la que hi posarà la fusta) l’Iñaki (que ha promès portar moltes dissonàncies) i el fossy ( ai que riurem), la resta de vosaltres, si voleu venir a veure que passa, estarem a Badalona, als estudis Sonostil, porteu refrescos i gominoles que sereu benvinguts. Així doncs, tornareu a tenir noticies nostres a partir del dimecres 27 de desembre, mentrestant, que passeu bona setmana i BON NADAL!!!!. A la foto surten el fossy (al mig i encara sota els efectes d'alguna substància) i el rober (A la dreta, ell, sobre els efectes d'alguna substància) així ens anem coneixent a poc a poc.

Fins aviat amics

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Pasen y vean: EL hombre bocina!!!

12:28  

Publicar un comentario

<< Home