BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

viernes, enero 12, 2007


Calonge viu al costat del mar i aquesta és la porta de la seva escola pública.
Des de fa uns diumenges, a la terrassa de l’artesà, fem el vermut uns quants amics, molts dels quals ja tenen fills/es, tots entre 0 i 3 anys. Encara que sembli mentida, no som la última generació que viurà en aquest planeta i veient la que tot just comença, podeu estar segurs que encara hi ha esperança. Felicitats amics “papas”!!!!!!

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

En aquest raconet de mon també vull incloure a una nena traviesa, la Nerea, que m'ha deixat aquell gust entre dolç i amarg que ara mateix sembla que tot ho nega.
¿Quin numero vols?

12:37  

Publicar un comentario

<< Home