BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

lunes, febrero 05, 2007

Per una preciosa tarda


L’eusebi es va casar fa molts i molts anys amb la seva estimada Teresina, i no em sorprèn, és una iaia encantadora, tranquil·la, amb el posat de qui ja te la feina feta. No fa gaire vaig tenir la sort de poder anar a casa seva “Ca l’avi”, a on ella mateixa prepara els millors entrepans de fuet amb formatge de tota la comarca. Ell, seu en una de les “Platges del Codolar” que tenim en aquest país, s’aixeca i es posa a caminar cap al sud, al travessar la primera platja de sorra no pot evitar mirar enrere. La imatge evoca solitud, potser, però ell sap que no ho està.
Com diu el gran Joan Barril, la mentida de l’amor és la veritat de la confiança mútua...............ai Teresina, només fa deu minuts i ja t’enyoro...........

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Hola què tal??

M'ha fet gràcia veure com parles d'una teresina com una iaieta, em dic teresa i tinc 22 anys. Vès quina cosa, eh? Jejejeje...

Bé, he escoltat les cançonetes i m'ha agradat molt, la veritat. M'aniré informant d'ón aneu tocant, i intentaré venir amb el meu xicot, aviam si em porta!!!!

Felicitats per aquestes melodies tant ben aconsegudes, i sobretot per aquestes paraules tant ben bordades, m'encanta com escrius!!!!

Vinga'n doncs, salut i sort!!!
Mª Teresa.
(Sant Joan de Vilatorrada)

21:00  

Publicar un comentario

<< Home