BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

lunes, marzo 26, 2007

Katalanische Autorinnen

Hola, el meu nom és Ona. Quan era petita sempre demanava a la mare que m’expliqués la història del meu naixement. Ella, em posava a la seva faldilla i deia....."a mi m’hagués agradat posar-te Laia, ja ho teníem decidit el teu pare i jo, però el part va durar tantes hores, des de la primera contracció fins al moment final, que semblava que vinguessis de molt lluny, que estiguessis fent un llarg viatge d’arribada des de ben endins. A més, quan vas arribar va ser com un esclat de sons que eren nous per a nosaltres. Per això varem decidir posar-te Ona. "

Han passat els anys i ara me’n vaig, n’estic convençuda, m’ha arribat l’hora. D’aquest adéu que resum el meu instant de vida, només espero que en el meu viatge us hagi portat, almenys, tantes coses com m’enduc, per suposat....en forma de cargolets i petxinetes.

Que et vagi tot molt be a partir d’ara mestre Llach...i gràcies.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Molt bonic, si senyor.

15:03  
Blogger piel de papel said...

No vaig poder sentir-te dijous passat al "Linea 1" de SNTK.
Em van parlar molt bé de tú.
Estic escoltant el teu disc i sento no haber pogut anar-hi.
Gràcies per fer-me sentir una mica més bé!!!
Un altre cop serà!!!
Una abraçada!!!

05:52  
Anonymous enric said...

bones. no tinc ni idea si mireu gaire sovint el bloc, pero si es així, si em poguessiu dir com ho puc fer per aconseguir un disc, ja que m'agrada molt i no hi ha manera d'aconseguirlo.

el meu correu es paduxic@hotmail.com
merci! endavant i força al FoLk!

18:34  

Publicar un comentario

<< Home