BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

miércoles, marzo 14, 2007

....quan cantar vol dir més coses.

Lo Dani sempre seu sota el cap del porc-senglar i sempre també de cara a la finestra, no vol perdre detall del que passa a fora del Celler, el bar de caçadors a tocar de l’església de la Mare de Déu de Loreto. La seva parella, l’Eusebi, ja fa cinc minuts que escarteja...Què noi!!! Comencem!!! Ja fa dos quintos que remenes. Ells van ser els campions del concurs comarcal de botifarra de les terres del Montsant l’any 1953, fan la parella perfecte, quan a un li cauen bastos, l’altre compensa les manilles.

-Com pot ser que t’hagi d’explicar sempre el mateix!!, ja saps que si cantem nosaltres només pots sortir de manilla si tenim l'as, després ja és segons del pal que tinguis si continues o esperes que jo te’l torni, però si surten ells i no tens ni dues cartes del pal!! com pots sortir de manilla, si almenys sabéssis que tinc l’as......

-Ostres noi, tu sempre et menjaràs l’as, el tinguis o no, abans de que el destrumfin si el semi és meu.
-Ja n’hi ha prou!! Sempre em contestes bajanades, sempre te’n fots de mi, busca’t un altre parella.

No patiu companys, és la seva manera d’acabar un altre matí de partida, i com cada dia, l’Eusebi intentarà fer les paus amb el seu amic i l’altre acceptarà sense cap recança....i és que a Ulldemolins, les úniques baralles són, com és sabut arreu, per culpa del dòmino.

...que Dani, fem un carajillo...
...vingue’n....

1 Comments:

Blogger Gemítica said...

A carai, la butifarra!
Si en vols jugar:

http://www.butinet.cat

Mai será coma al Celler, però.

15:16  

Publicar un comentario

<< Home