BITXE

Sóc ( o provo de ser ) cantautor. Amb la meva guitarra i la meva harmònica miro de d'acompanyar la meva veu cascada i donar-li una mica de melodía a tots els pensaments que ronden pel meu cap. I aquí vull compartir les meves sensacions quan toco, quan viatjo i quan escolto. Esteu tots convidats.

Mi foto
Nombre:

sábado, mayo 26, 2007

L'home tranquil

En Boubacar es menja la vida a glopades. Assaborint cada moment i sense mastegar, empassant-s’ho tot, fins i tot les ensarronades. Diu que tot és massa bonic.
“La competència no és real, la vida ens dona prou camins a tots, no cal enverinar-se.” diu...
En Boubacar vol caminar descalç, fins i tot al cim del Pedraforca i regalar a cada moment allò que som i que allò que som sigui tot el que tinguem.
Com en Boubacar ja no en tenim gaires i no perdria ni un sol dels moments que passo amb ell, per res del món............
Bona nit a totes tres, Carme, Gisela i Inara i per molts anys Rober, amic.

3 Comments:

Blogger ermesensa said...

Este comentario ha sido eliminado por el autor.

19:44  
Anonymous Anónimo said...

Enllà de les muntanyes hi ha algú que no deixa de pensar en tu..., amb un espai molt gran per omplir-lo amb més amor i més alegria de viure.
( L'autora m'ha demanat que t'enviï aquest missatge de forma anònima )

19:52  
Anonymous Anónimo said...

Hola,

ja que no he pogut enviar-te un 'hola' agradable des de la teva pàgina, ho faig des d'aquí,

un potxonasso i fins aviat,

Judit (Esterri)

00:00  

Publicar un comentario

<< Home